środa, 11 kwietnia 2012

Sprzedam mieszkanie: zdjęcia przytulnego i komfortowego M!


W poprzednim wpisie pisałem o potrzebie przygotowania dobrego opisu przedstawiającego sprzedawane mieszkanie, pamiętajmy jednak, że komplementarnym elementem do opisu są zdjęcia (często sto słów nie przedstawi tego, co jedne obraz).

Ważne jest, by do robienia zdjęć odpowiednio się przygotować, a w szczególności należy:
  • posprzątać mieszkanie, i usunąć niepotrzebne rekwizyty (sprzedajemy mieszkanie i jego atuty, a nie naszą codzienność)
  • doświetlić mieszkanie (róbmy zdjęcia w dzień, najlepiej przy słonecznej pogodzie, jeżeli jest to potrzebne włączmy dobre oświetlenie)
  • zaopatrzmy się w prawdziwy aparat fotograficzny (może to być przyzwoity kompakt, ale niech to nie będzie telefon!)
  • zwróćmy uwagę na szczegóły i zróbmy dużo zdjęć, by później móc wybrać z nich tylko kilka, może kilkanaście.
Ja zrobiłem następujące zdjęcia (jak wam się one podobają?):

Jesteś zainteresowany/zainteresowana kupnem opisywanego mieszkania? Skontaktuj się +48 534 100 965 lub mieszkanieokrzei@gmail.com. Dodatkowe informacje też na stronie: https://sites.google.com/site/mieszkanienaokrzei .

2 komentarze:

  1. Zdjęcia ładne. Mieszkanie przyjemnie, nowocześnie urządzone. Też mam mieszkanie na sprzedaż (do odświeżenia) na Kozinach i ponad rok już nie mogę sprzedać. Natomiast moja znajoma z Retkinii w 2 miesiące sprzedała-jej mieszkanie było do częściowego remontu. Myślę,że zamieszczenie nawet kilku zdjęć jest owszem ważna ale ważna jest też lokalizacja i na jakim pietrze jest mieszkanie czy w bloku czy w wieżowcu. Uważam,że w niektórych rejonach Łodzi mieszkania się lepiej sprzedają. Większość ludzi która oglądała moje mieszkanie to chciała kupić poniżej kosztów( mieszkanie było niedawno wyceniane). W takim wypadku to nie opłaca się sprzedawać. Szukam cały czas ale jest duża konkurencja i dużo ludzi poniżej wartości mieszkanie sprzedaje. W sumie rynkiem rządzą kupujący.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jednak na ten moment i tak zdecydowałam się na to aby mieć swój własny dom i zastanawiałam się nad domem kanadyjskim. Jak udało mi się zauważyć to firma https://tomhus.pl/ w takich budowlach się specjalizuje.

    OdpowiedzUsuń