poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Wstępniak – czyli witam wszystkich!


Chcę sprzedać mieszkanie, chcę kupić mieszkanie. Będę adaptował i wyposażał mieszkanie. Wszystkie te czynności (jak również wiele innych które mnie czekają) łączą się z koniecznością zdobycia pewnej wiedzy, aby dokonać właściwych wyborów.
Chciałbym na tym blogu podzielić się z czytelnikami moimi przemyśleniami lub wiedzą związaną ze wspomnianymi tutaj tematami. Przedstawione tutaj opinie będą najczęściej bardzo subiektywne! Nie jestem specjalistą do spraw rynku nieruchomościami, nie jestem ekspertem budowlanym, ani dekoratorem wnętrz, mam nadzieję że jednak komuś te informacje się przydadzą.
Nie jestem związany z żadną z firm związanych z rynkiem nieruchomości, wyposażeniem, czy remontem wnętrz. Nie reprezentuję żadnego sklepu z wyposażeniem, meblami, RTV, czy AGD (lub tym podobnych). Będę jednak zamieszczał linki do takich sklepów, czy portali. Będę to robił z własnej woli, choć nie wykluczam sytuacji, gdy zostanę o coś takiego poproszony (w takiej sytuacji będę się jednak starał informować moich czytelników).
Zapraszam do lektury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz